Obchodní podmínky: 

Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě dobrevinopraha.cz. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je provozovatel internetového obchodu společnost Vinotéka z radosti s.r.o., Bělohorská 1690/128, 16900, Praha 6 – Břevnov, zapsaná v OR, MS v Praze oddíl C, vložka 16593
a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a  zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

 


Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1.Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu dobrevinopraha.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s nákupním a reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.
2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí, platných telefonních čísel a e-mailových adres. Po objednání zboží vám přijde na vaši e-mailovou adresu potvrzení vaší objednávky. Zboží, které si telefonicky popř. e-mailem nemůžeme ověřit, nebudeme odesílat.
4. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny.
6. Vyplněním závazné objednávky v rámci našeho internetového obchodu dobrevinopraha.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.


 

Jak nakupovat?

Princip nákupu je jednoduchý.

  • Zboží, které chcete koupit, musíte nejdříve vložit do košíku. Učiníte tak jednoduše kliknutím na tlačítko „přidat do košíku“, které je umístěno u výpisu produktů u každého produktu. Stav košíku a jeho obsah můžete kdykoliv snadno zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který je umístěn na každé stránce nahoře.

  • Až budete mít v košíku všechny produkty, které chcete koupit, přejděte k samotné objednávce. V košíku vyplňte adresu, na kterou máme zboží zaslat, potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko „pokračovat k objednání“ přejdete do rekapitulace objednávky. V rekapitulaci překontrolujte, zda jsou všechny údaje v pořádku a objednávku potvrďte kliknutím na tlačítko „dokončit objednávku“.

 

 

Doprava a způsob platby

Minimální objednané množství pro zaslání poštou (doručovací společností) je 6 ks. zboží (t.j. 1 karton).

Naší snahou bude umožnit svým zákazníkům nejkratší a nejpohodlnější přístup ke kvalitnímu vínu za cenu nižší než je v kamenném obchodě. Pokud je zboží skladem, je možné zboží doručit obvykle do 2 až 3 pracovních dnů. V ostatních případech zboží obdržíte zpravidla do 5 pracovních dnů.

Odběr bude možný ve dvou základních variantách – osobní v odběrovém místě anebo dodáním přímo na Vámi uvedenou adresu. Každá z těchto variant má své přednosti.

Pokud jde o první možnost, zřizujeme tři odběrová místa v našich vinotékách v Praze 6: "U dvou andílků" (Na Petynce 395/41), „Z radosti“ (Bělohorská 1690/128), „Vínečko na Bořislavce“ (Evropská 1726/55). Výhodou tohoto způsobu je především úspora nákladů na balné a dopravné, nevýhodou jistá nepohodlnost při větších objednávkách. Nespornou výhodou je rovněž přímá úhrada ceny objednávky v hotovosti nebo platební kartou.

Pokud jde o druhou možnost, která je pohodlnější, zvýší se cena objednávky o náklady na balné a přepravu. K doručení může zákazník zvolit služby Messenger nebo PPL. V obou případech lze použít zásilky na dobírku, kdy se platí při předávání zásilky, anebo platbu předem bankovním převodem.

Číslo účtu pro platbu předem bankovním převodem 102731306/0300

Pro Vaši informaci uvádíme nám účtované ceny těchto služeb:

 

 

Dopravné a přidružené poplatky včetně DPH

 

Způsob placení

Messenger

Placeno předem

145 Kč

Platit dobírkou

160 Kč

Doprava Messenger zdarma nad

6000 Kč

 

Jak patrno, zvýšení ceny dodávky může být citelné. Rozhodli jsme se proto pražským zákazníkům v tomto směru ulevit a zajistit i dopravu našimi auty. Pokud bude zákazník srozuměn s tím, že mu objednaná vína budou doručena vždy v určitý den v týdnu – u nás to bude úterý – zaplatí taxu uvedenou v tabulce:

 

Dopravné po Praze

 

Praha 6

Jiné městské části

Cena objednávky

Cena dopravy

Cena objednávky

do 1000 Kč

99 Kč

do 3000 Kč

nad 1500 Kč

zdarma

nad 3000 Kč

 

 

Balné:

Vzhledem k vysokým nárokům na kvalitu převozu Vašeho zboží používáme k balení odolné materiály chránící zboží před poškozením během přepravy.

 

Odstoupení od smlouvy

  • Právo zákazníka na odstoupení
    Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

  • Právo dodavatele na odstoupení
    Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

  • Postup v případě odstoupení od smlouvy
    Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to e-mailem nebo písemně na adresu dodavatele. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, a předložit originál dokladu o koupi zboží.

 

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být

 

v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném

 

stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena,

 

která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.

 

Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží.

 

Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

 

 

Reklamace

Při zjevném poškození kartonu zásilku nepřebírejte.

Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace(zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny telefonicky nebo e-mailem. Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně ze dvoutřetin původního obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na na jeho náklady. Reklamaci dopravy je nutno oznámit písemnou formou do 2 dnů od převzetí zásilky.

Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, internetové stránky : www.coi.cz

 

Ochrana osobních údajů

Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše data před zneužitím. Bezpečnost vašich dat je pro nás důležitá, a věnujeme jí proto maximální pozornost. K důvěrným informacím o vaší osobě nemá přístup třetí strana - neposkytujeme nikomu vaše data v žádné podobě. Dodržujeme zákonem stanovené povinnosti a postupy.

  • Souhlas s uložením důvěrných dat do naší databáze dává zákazník prostřednictvím registrace do systému dobrevinopraha.cz.

  • Shromažďujeme veškeré objednávky provedené zákazníky. Je to nutné kvůli zajištění dodávek zboží a také reklamacím.

  • Účet zákazníka může být z databáze kdykoliv odstraněn. Stačí zaslat na adresu info@dobrevinopraha.cz žádost o vymazání z databáze se všemi potřebnými údaji (přihlašovací heslo, e-mail).

Společnost Vinotéka z radosti, s.r.o. si vyhrazuje právo změny cen, ročníků a adjustáže nabízených vín dle aktuální platné nabídky. Znázorněné medaile a ocenění vín nemusí být vždy součástí láhve.

 

 Závěrečné ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Veškeré uvedené ceny

jsou včetně DPH.

Zákaz prodeje alkoholu osobám mladším 18 let. Při převzetí zásiky bude ověřen Váš věk.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Vyhledávání

Kontakt

Vinotéka z radosti s.r.o. Bělohorská 1690/128
Praha 6 - Břevnov
16900

Číslo účtu pro platbu předem bankovním převodem 102731306/0300
605802110

Osobní odběr:

Praha 6
Vinotéka z radosti, Bělohorská 1690/128
Vínečko na Bořislavce, Evropská 1726/55

Nejprodávanější zboží